"לא תהיה לנו מדינה אם לא ננצח את המלחמה"

המהדורה המרכזית No Comments on "לא תהיה לנו מדינה אם לא ננצח את המלחמה"

שמעון אלקבץ, מפקד גל"צ לשעבר, התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' וסיפר לאבי מימרן על ביתו סיוון שנרצחה במתקפת הפתע: "ביתי נרצחה בתוך הדירה שלה. במתחם שנקרא 'הדור הצעיר' בו בוצעו מעשי הטבח הנוראיים ביותר. אף אחד לא שרד". לדבריו: "יצטרכו לערוך חשבון נפש מאוד נוקב לכל גופי התקשורת. הכתבים הצבאיים התמסרו לקונספציה ולתמונה שהיה נוח לצמרת הביטחונית להציג"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מפקד גל"צ לשעבר, שמעון אלקבץ, שוחח הערב עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' וסיפר על ביתו סיוון שנרצחה במתקפת הפתע: "ביתי נרצחה בתוך הדירה שלה. במתחם שנקרא 'הדור הצעיר' בו בוצעו מעשי הטבח הנוראיים ביותר. אף אחד לא שרד".

לדבריו: "משפחתי משוכנעת שהמתחם צריך להישאר כפי שהוא. להנציח את הזוועה והטבח. להביא משלחות של תלמידים וסטודנטים לצפות באימה. אני לכשעצמי לא חושב שצריך להפוך את כל הקיבוצים לגלי עד של זיכרון כי לא פחות חשוב לשקם ולבנות מחדש"

אלקבץ הוסיף ואמר: "לא תהיה לנו מדינה אם אנחנו לא מנצחים את המלחמה הזו. הרוצחים ימצאו אותנו גם בתל אביב ובכל מקום בארץ. אנחנו חייבים למחוק לחלוטין את מפלצות החמאס".

ואחרי המלחמה: "יצטרכו לערוך חשבון נפש מאוד נוקב לכל גופי התקשורת. הכתבים הצבאיים התמסרו לקונספציה ולתמונה שהיה נוח לצמרת הביטחונית להציג. כתב צבאי צריך להציג את השאלות הנוקבות ולא לקנות את הגירסה הרשמית".

האזינו



0 תגובות